Als gedreven ondernemer zet jij jouw product op één. De grote uitdaging is om andere belangrijke zaken niet uit het oog te verliezen. Want vindt jouw doelgroep jouw perfectie ook zo belangrijk? En kom je bijvoorbeeld nog wel uit met de verkoopprijs? Voordat je het weet heb je een perfect product ontwikkeld, dat niet optimaal aansluit op de markt.
Het vinden van de juiste balans en de perfect match. Daarmee kan ik jou helpen. Door samen met jou te kijken hoe jij je kunt focussen op datgene wat echt belangrijk is.
Kijk voor meer informatie bij advies of expertises. Of maak vandaag nog een afspraak voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Mijn adviestrajecten en expertises zijn er in principe voor iedereen. Dus ben jij een starter? Of timmer je met een heel team al jarenlang aan de weg? Dat maakt niet uit.
De afgelopen 25 jaar heb ik voor veel verschillende klanten mogen werken. Bedrijven die rechtstreeks de consument bedienen (BtoC), maar ook bedrijven die werken voor ander bedrijven (BtoB). Ik heb veel verschillende markten leren kennen, zoals non-profit, retail, fashion en de zakelijke dienstverlening. Mijn focus ligt veelal op online, maar ook op traditioneel vlak heb ik veel ervaring.
Met het Lean Canvas Model kun je op een eenvoudige manier jouw bedrijf in kaart brengen. Dit stelt jou in staat om te komen tot de kern: welk probleem van de klant lost jouw product, dienst of bedrijf op? Download ‘m nu gratis.